en lugn morgon

Nu sitter jag och lyssnar på lite Melissa Horn samtidigt som jag drömmar mig bort. Jag älskar när morgnarna är precis såhär, lugna och tystlåtna. It's a perfect morning!

Jag ska snart ringa pappa och fråga vad som händer idag, vi ska kanske köra till Malmö. Om det inte bli Malmö så ska jag nog fika med Emma och Therese. Sen ikväll ska jag ha filmkväll hemma hos Therese, ja det är en fullspäckad dag/kväll. Fast det känns ändå inte stressfyllt vilket är väldigt skönt.

Nu måste jag torka håret och vänta på att mamma har pratat klart - then it's off.

Vad ska alla andra göra en sådan rogivande lördag?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Låterkul. Jag ska nog göra sysslor bara. och simma!=)



Jättefin blogg

2009-12-05 @ 11:14:55
URL: http://emiliavideos.webblogg.se/
Postat av: Marcus Å

Händer idag då? :D

2009-12-05 @ 11:15:13
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0