Idolfinal ikväll hos Therese

Ikväll är det Idolfinal och om Erik vinner så kommer jag personligen åka till varje svensk som röstat på honom och slå dem i huvudet. Okej, det är kanske lite drastiskt - fast jag tycker inte att Erik ska vinna. Han är redan en stjärna och han skulle kunna få sju skivkontrakt redan nu, Calle är mer en nybörjare då och jag tycker verkligen om honom. Egentligen tyckte jag att Tove skulle vinna men det kommer ju inte bli så.

Jag ska snart hem till Therese för vi ska se det tillsammans. Vi får se om det kommer fler folk - Tony, Jimmy, Martin och någon till var sugen på att komma. Fast det återstår och se hur det blir med det.

Vi hörs senare ikväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0