jag säger det inte tillräckligt ofta.

Jag vet att jag inte brukar prata om mina känslor men jag är helt enkelt inte en sådan människa. Dock kommer det tidpunkter då man måste säga något, annars tror kanske den andra parten att det inte finns någon uppskattning. Precis därför vill jag säga att jag har två av världens vackraste och bästa vänner. De är inte de enda två, jag har andra vänner som är precis lika fantastiska, dock förstår de på ett sätt som ingen annan gör. Vi tänker lika, gör likadant i olika situationer och vi har oftast liknande problem.

Stahaijna och Lil Mama
jag älskar er<3



nej nu blev det helt plötsligt väldigt känslosamt, sorry!

Kommentarer
Postat av: elin

Love you to mika!

2009-12-01 @ 17:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0