Måndagsfilmen på Kanal9

De har skapat magi på vita duken i bland annat Pretty Women, nu gör de det igen i Runaway Bride. Julia Roberts och Richard Gere är två fantastiska skådespelare, och även om detta inte är en av mina favoritfilmer så tycker jag att den är sevärd.

Filmen handlar om en journalist(Gere) som får höra om en kvinna(Roberts) som alltid rymmer från sina bröllop. Hon förbereder allt fast när hon är påväg ner för altaret så tvekar hon och det slutar alltid med att hon på olika sätt rymmer därifrån. Nu åker journalisten till hennes hemstad för att kommer till botten av detta fenomen och varför det är såhär - han hittar inte bara en story, han hittar något mycket mer...
En romantiskt och lite komisk film, jag har sett den innan men jag minns inte så mycket.
MISSA INTE 21.00 PÅ KANAL9

Kommentarer
Postat av: Jenny

rikigt bra film ! :)

2009-12-07 @ 15:00:20
URL: http://tiokvadrat.blogg.se/
Postat av: Johanna

I will not miss it!



- Tack, vad jag blir glaaad <3

Joo, det skulle bara vara lite mysigt med snö ju :)

2009-12-07 @ 17:40:48
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0