Mellandagsreajulklapp

Jag har antagligen världens bästa pappa och bror. Jag skulle egentligen följa med dem igår till Malmö för att inhandla lite saker, dock så var mitt huvud väldigt tungt efter en sen natt så jag stannade hemma. Därför fick jag inte möjlighet att köpa en extern hårddisk som jag har velat köpa i sex månader. Fast än skulle jag inte misströsta eftersom min pappa köpte en till mig istället, vilket jag inte hade en aning om förrän jag satt mig i bilen för ungefär en timme sen och såg att där låg ett paket.

Pappa sa att det var till mig och då såg jag vad det var, en extern hårddisk. Fast jag fick inte bara det, pappa och Kim hade hittade en äldre CD-skiva med Lars Winnerbäck som de tyckte att jag skulle få. Pappa sa att jag tycker om Winnerbäck, vilket han har helt rätt i, vilket bara visar på hur väl han känner mig.

Så nu skrattar jag mig lycklig för mina julklappar som jag fått i efterhand, jag kallar dem "mellan-dags-rea-julklappar". Det är mitt egna ord som jag är väldigt stolt över, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0