några av världens snyggaste människor.

Vad gör en människa snygg?
Vem bestämmer vem som är snygg?
Sitter det inte, som de flesta säger, på insidan?

Det finns just nu X antal kändisar på denna jord som på olika sätt att attraktiva och eftertraktade. Jag är inte den som är den, även jag sitter och dreglar när Chase Crawford agerar i Gossip girl - han är en riktigt pudding! Fast vem bestämmer egentligen att han är snygg, bara för att jag tycker det så innebär det inte automatiskt att alla andra tycker det. Och de som blir framröstade till världens snyggaste man/kvinna - vem är det som röstar?

Jag har själv gjort en lista, ofullständig men helt okej, över personer som jag verkligen tycker är snygga. Jag må vara fåfäng men detta är kvinnor som jag vill vara och män som jag vill ha helt beroende på deras utseende. Fast vi måste alla få tänka så ibland, för den som tycker att han/hon är snyggast i världen - den personen är rent ut sagt dum i huvudet. Man kan ha självförtroende men man ska inte vara bitchig.

Min lista, helt utan inbördes ordning:

Adam Brody - Jag har älskat honom enda sedan jag såg The OC för första gången. The OC går inte längre på TV men jag älskar fortfarande Adam, han har ett litet nördigt men ändå snygg yttre som man lätt kan dras till. Han ser fantastisk ut!

Chase Crawford -  Nej, jag behöver inte skriva något. Alla ser varför han är med på min lista, eller?! :)

Gisele Bundchen -  alla vet varför hon är med på min lista, hon är snygg! Hon är modell och hon verkar ha något bakom pannbenet, hon går på catwalken och hennes utseende är som gjort för det. Hon är inte pinnsmal, tack gode gud(!!), men hon ser ändå bra ut och hon visar att man kan vara hälsosam och ändå lyckas med det man vill.

Ed Westwick - Han är en av anledningarna till att jag älskar Gossip Girl. Chuck Bass är mer den jag faller för eftersom jag varken känner eller vet hur Ed är. Fast Chuck räcker gott och väl, han får hela rummet att svettas!

Megan Fox - Nya Angelina? Ja jag tror verkligen det. Om jag jämför utseendet så är de nästan identiska och jag tror starkt på att Megan följer i hennes företrädares fotspår. Nya intriger och ännu mer skönhet, det är vad Megan bidrar med i detta samhälle.

Taylor Swift - en sockersöt pingla som personifierar oskuldsfullhet med sitt utseende. Ja, hon har det mesta och förutom rösten och energin så ser hon väldigt bra ut. Hon är inte självklart snygg, mer söt men jag tycker om det.

Taylor Lautner & Robert Pattinson - Jag svimmar nästan, de ser så bra ut att det inte ens går att beskriva. Robert Pattinson är enligen mig världens snyggaste man och jag hade aldrig sagt nej till honom. Hans kollega Taylor är inte så långt ifrån, fast han kommer inte upp til Robert som jag verkligen älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0