nyårsklänning?

Jag har funderat på detta med nyårsklänning väldigt mycket. Jag vet inte riktigt om jag ska lägga pengar på en klänning som jag kanske inte kommer använda så ofta. Då är det kanske bättre att ta något som jag har i min garderob. Man kan ju alltid gör om sina kläder till något helt annat - jag känner mig lite fantasifull.

Fast jag har hittat två väldigt snygga klänningar på StyleByStars. Det är verkligen två som är min stil, jag hade varit så glad om jag hade haft dem. Dock så säger min ganska ickeexisterande budget att det inte går. Ja, jag får nog hitta något bland dammkornen på mitt rum.

Fast visst är de fina? :)

klänning - 599kr

klääning - 399kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0