Paradise Hotel


Har ni inte tillräckligt med intriger i er egen vardag?
Förstör inte falska människor för er "on a daily basis"?
Tycker ni om att skratta åt människor som gör sig själva till åtlöje?

måste ni se Paradise hotel - det innehåller allt som jag nämt ovan.

Jag vet inte riktigt vad som får en människa att ställa upp i ett program som detta. Jag såg lite av första avsnittet och då sa Jackie (tjejen längst ner på bilden till vänster) i en intervju: "Min pappa är en av Sveriges mest kända brottslingar och jag gör nog detta för att förarga honom." - Ja, för det är ju en bra anledning?!

Ja, jag förstår inte riktigt varför de ställer upp och jag förstår inte heller hur telebolagen hittar alla dessa pengasugna och galna människor. Jag såg precis klart ett avsnitt och jag har nog aldrig hört så många svordomar i ett program som i detta. Francesca använde ord som "slyna" och "fnask" fler gånger än jag orkade räkna.

 Fast jag måste erkänna att jag följer det lite då och då, det är roligt och väldigt underhållande om man tycker om att skratta åt andra människor. Jag har nog en konstig humor men jag tycker att detta är riktigt roligt.
Har ni sett det någon gång?


Kommentarer
Postat av: Elin

jupp såg när jackie(eller katja, kommer inte ihåg) sa att det sexigaste med en man är när han har liten pung. Bra statement?

2009-12-09 @ 21:43:14
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Jag såg paradise hotel igår, rätt roligt faktiskt. Händer idag hos dig då? :)

2009-12-10 @ 07:15:13
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0