stressa ihjäl mig

Jag kommer verkligen stressa ihjäl mig, detta tar på krafterna. Jag har nu hunnit laga mat, vara ute med Oden och ringt pappa för att stämma av en del planer. Det känns verkligen omöjligt att hinna med allt jag ska göra innan lördag. Det är handboll×2, födelsedagsmiddag×2, handla en massa olika saker, städa mitt rum, fika, hänga in mina kläder + att jag jobbar 09.00-18.30(tid att gå dit och hem är inräknad). Jag förstår inte riktigt hur det ska gå till, men det löser sig kanske - fast nog inte i detta fall.

Nu ska jag koncentrera mig på lunchen: vegetariska nuggets med sås på ärtbädd.

Kommentarer
Postat av: Victoria

fan vad sjukt gott det där ser ut :O

2009-12-15 @ 15:13:52
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Annellisaa

lät gott:)

2009-12-15 @ 15:19:36
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Elin

om du tycker det känns stressigt så kan du ju hoppa över fredagskvällen? Vi ses ju idag :)

2009-12-15 @ 16:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0