tidig sängtid

Nu ska jag lägga mig, måste upp sex imorgon för jag ska träna innan jobbet. Jag har i.a.f haft en väldigt bra dag med en av mina bästa vänner. Linn och jag har pratat och bestämt mycket. Party, party, PARTY!! Nyår är nu klart, Malmö här kommer vi. Sen ska vi antagligen utomlands i sommar - vi får se vad som händer.

Nu ser jag Alpha Dog, dock kan jag inte se resten av den. Fast det jag har sett har varit bra, även om jag inte riktigt tycker om filmer som handlar om att droga ner sig.
Jag vill även tipsa om en bra artist, har ni sett Eniros reklam så vet ni vem hon är. Gå till hennes MySpace HÄR!

Sen vill jag även tipsa om att inte gå med nya högklackade skor några längre stäckor, jag gjorde det och nu kan jag knappt gå. Det såg riktigt roligt ut när jag vinglade fram på gågatan och många blickar riktades mot mig, fast jag vet inte om det beror på att jag nästan blev 190cm lång eller som Linn sa; "Det ser ut som om du blivit påsatt i rumpan." (Okej, hon använde kanske lite grövre ord. Fast det är inget för min blogg :D)

Nu ska jag sova. God natt och dröm sött!!

jag blev lycklig när jag fick ta av skorna,
jag gick den sista biten hem utan skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0