tv-söndag!

one tree hill (serie)
gossip girl (serie)
bones (serie)
hemma hos Jamie - julspecial (program)
pay it forward (film)
the holiday (film)
paradise hotel (serie)

Ikväll är en riktig Tv-kväll, precis som alla söndagar. Det går en massa bra serier som man absolut inte får missa och sedan även en film eller två. Det finns någon för alla på söndagar, det är därför söndag är den ultimata vilodagen i veckan.

Jag har själv ett litet schema som jag följer - en massa mys och bra saker att se. Jag ser alltid One Tree Hill, Gossip Girl och Bones, det är tre serier som jag absolut inte vill missa. Dessa tre serier har allt jag vill ha: intriger, kärlek, spänning och vardagsproblem insyltade i varandra. Ja, de blir en perfekt kombination en kväll som denna.
Efter det blir det alltid någon film, ikväll är det Pay It Forward. Jag har aldrig sett den innan, men den verkar bra. Och i pauserna på filmen så blir det helt klart lite Paradise hotel. Jag kan inte hjälpa det, jag har blivit beroende!

the holiday

pay it forward

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0