vilken natt!

Jag förstår inte riktigt varför jag alltid ska ha så svårt för att sova en hel natt. Jag gick och lade mig kvart över nio igår, eftersom jag inte alls mådde bra. Sedan vaknade jag ungefär vid två på natten. Då var jag klarvaken och jag kunde verkligen inte somna om, fast jag låg kvar och efter en timme somnade jag igen. Sedan vaknade jag sex och då gick det helt enkelt inte att somna om.
Så jag har varit uppe sen sex och jag har hunnit med ganska mycket. Jag är inte alls lika sjuk idag, fast jag har fortfarande väldigt ont i halsen - kan kan knappt prata. Och sedan dunkar mitt huvud extremt mycket. Så vi får se hur det går på jobbet :P

Fast jag förstår verkligen inte varför jag inte kan få sova en hel natt utan störningar. Jag börjar bli ganska irriterad på det, även om jag är glad att jag kommer upp på morgonen så är det skönt med någon timmes sömn innan jag måste göra mig klar för dagen.

Jag hoppas att alla andra har haft en bättre natt än mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0