ändrade planer

Egentligen skulle jag börja på min praktikplats idag, fast min handledare är ledig just idag så jag får ytterligare en fridag innan jag ska börja. Detta är både skönt och lite jobbigt. Jag hade fokuserat på att börja idag, hela kroppen och sinnet var inställt på det. Nu när planerna ändras så känns det väldigt konstigt.
Jag har varit väldigt orolig hela gårdagen och inatt, därför fick jag inte så mycket sömn som jag hade velat. Herregud, när ska min hjärna sluta gå på högvarv?!

Nu sitter jag i alla fall här och väntar på ett sms som ska planera ut dagen. Ska kanske träffa Vicky en liten stund, sen ska jag gå och äta en senlunch med Therese. Det ska bli riktigt mysigt!

GOD MORGON TILL ALLA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0