Dagens...

Dagens tillstånd: Ledsen, idag är en väldigt jobbig dag. En blandning av kasst väder, tråkiga tankar och mörker skapar dysterhet. Jag känner mig väldigt nere just nu, inte bra.
Dagens borde: Jag har gjort allt jag borde göra idag, för en gångs skull!
Dagens planer: TV hela kvällen; Bonde söker fru, Greys Anatomy & True Blood
Dagens klädsel: Varma kläder; jeans, tjocktröja, varm halsduk och vinterjacka. Ja, jag måste hålla varmen nu när det är så kallt ute.
Dagens frisyr: Uppsatt, enkelt och inte i vägen.
Dagens irritationsmoment: Mamma, ibland så kan ens föräldrar vara riktigt jobbiga. Idag är verkligen en sådan dag, jag stör mig på allt just nu.
Dagens längtan: Just nu vill jag bara åka till Karlskrona, det kommer bli en väldigt rolig och legendarisk resa. Det är jag och Emmylie som ska åka dit; till staden full av fest, nya vänner och en fantastisk stämning. I can't wait!
Dagens låt: Hockey - Too fake

Emmylie och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0