Dagens...

Dagens tillstånd: Trött och bakis, fast jag ångrar inget.
Dagens borde: Städa mitt rum, det ser ut som om en orkan har dragit förbi.
Dagens planer: Mysa och vila, jag brukar inte planera in saker på söndagar för det är då jag vill ta det lugnt och spendera tid med mig själv.
Dagens klädsel: Mjukisbyxor och linne - allt som kan frambringa en soft känsla.
Dagens frisyr: Uppsatt i en halvruffsig knut.
Dagens irritationsmoment: Mitt internet, det stänger av sig själv hela tiden och då avbryts allt jag gör. Jag hatar att det inte kan fungera normalt utan att det alltid måste bli en massa störningar.
Dagens materiella vill ha: Harry Potter och Halvblodprinsen, filmen som jag såg på bio men jag missade det bästa och mest spännande i filmen för jag gick på toa. Jag har de andra filmerna och nu vill jag ha den också.
Dagens blogg: Jag brukar inte läsa bloggar så jag har ingen speciell som jag tycker om. Jag läser mina vänners, de jag har länkat till på min blogg - annars är det ganska dött på bloggfronten.
Dagens fundering: Varför vågar vi inte chansa för att vinna? Man går hellre med olyckliga kärlekskänslor eller ouppfyllda drömmar än att ta chansen för att kunna uppfylla allt som ger en lycka. Människan är ganska patetisk på det sättet, vi kan inte unna oss lycka för vi är rädda att det ska förvandlas till förtvivlan.
Dagens roliga: Den halvnakna mannen på festen igår som ville gifta sig med Emmylie. Han var Lucia utan underkläder och han visade mer än vad vi ville se. Jag har nog inte skrattat så mycket på länge.
Dagens textrad: "Sometimes you can't make it, the best you can do is to fake it. Sometimes you can't make it on your own" - U2 
Dagens låt: Heartbeats - José Gonzales

jag saknar sommaren
& ibland saknar jag mitt långa hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0