Jenny i Gossip girl, I love her style.

Ett av mina favoritprogram så går just nu är Gossip girl - jag älskar intrigerna, karaktärerna och framför allt modet. Jag tycker att alla har en fantastisk stil dock så är min favorit helt klart Jenny Humphrey. Hon blandar en rockig look med överklass-plagg som skapar en bra kontrast. Jag skulle nog säga "ja, tack!" till allt hon har haft på sig i serien, det är så finessaktigt och vackert. Sedan är Jenny väldigt vacker och hon har formen för att passa i de kläder som hon har.

Nedan är några bilder på outfits som Jenny har haft,
vad tycker ni?





Taylor Momsen spelar Jenny Humphrey och jag tycker hon är så otroligt vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0