en fikapaus

Nu har jag kommit hem efter en tur på stan med Emmylie och Matilda. Det blev en fika på Snuggles och en runda in på H&M. Efter det så gick vi till biblioteket för jag skulle lämna tillbaka några böcker och sedan sa vi farväl. Vi har dock hunnit prata om väldigt mycket idag, allt mellan himmel och jord - till och med lite till. Förmiddagen har varit väldigt bra.

Träffade även Fanny på Snuggles, vi pratade lite om festen i lördags och jag minns inte alls att jag har träffat henne då. Mitt minne sviker mig väldigt ofta, jag minns knappt vad jag gjorde igår. Sedan träffade jag Emma och Emma på Gå-gatan. De skulle gå och fika, prata och lite så - riktigt trevligt att se dem.

Emmylie pratar på, Matilda sitter med sin goda bulle.

Matilda njuter av sin bulle!

Emmylie försöker undvika min kamera.

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

haft en bra dag?

2009-11-10 @ 15:28:41
URL: http://astfeldtalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0