fika på Snuggles

Nu har jag kommit hem efter en väldigt mysig fika på Snuggles med Emmylie, Matilda och Stahaijna. Det blev en minibulle för mig + en varm vitchoklad. Det var riktigt gott om jag får säga det själv :)
Vi pratade om allt mellan himmel och jord, alltid så skönt att få skratta ibland. Stahaijna är världsbäst på att härma folk, allt från 90-åriga tanter till 15-åriga fjortisar - she has a gift!

Vi bestämde att det blir fest på lördag: förfest hos mig, sen Donna Gina och sist Bar á Bar. Det var längesen jag var ute på riktigt, förutom Öja i lördags, så jag längtar riktigt mycket just nu - it will be great!

Emmylie är så vacker i sitt nyklippta hår. Hon tycker att hon ser ut som en pojke, tänk så fel hon kan ha!! :)

Stahaijna försöker komma på effektiva sätt för att slå ner killen i kön utan att någon märker det. Undrar hur planen ser ut?! ;)

Matilda och Emmylie. Jag åt en likadan bulle som Matilda har på fotot.

Kommentarer
Postat av: Elin

it's my favourite thing about myself en gutti gift!!! :D (Y)



PÅ LÖRDAG, PÅ LÖRDAG! WOHO!

2009-11-25 @ 18:43:19
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0