fikapauser är underbara!

Nu har jag kommit hem från ännu en fika och jag kan ju bara konstatera att jag älskar att fika. En god dricka och trevligt sällskap är svårt att slå, sen vet man aldrig vem man träffar på stan heller.
Idag blev det dock en lite förändring, vi gick till Maria Caféet istället för något av de vanliga ställena - ibland blir man trött på Espresso house och Snuggles. Måste säga att den varma chokladen som jag drack var riktigt god och ganska billig.

Idag pratade vi om allt från stavning till bloggar, det blir ibland väldigt vilda diskussioner. Som när vi pratade om "the catfight" mellan en del bloggare, då höjs rösterna och man försöker verkligen hänga med i alla svängar. Jag kan ju själv säga att jag inte har så bra koll på de mer kända bloggarna.

Det var i alla fall en riktigt rolig fika, precis som jag förväntade mig.
Nu ska jag gå ner och möta pappa - vi ska handla.

Matilda och Stahaijna

jag drack en varm choklad, det behövs lite värme i detta väder.

Emmylie försöker le, älskar detta foto

Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0