Fotbollsgalan 2009

20.00 - TV4
Om man precis som jag älskar fotboll, då kan man helt enkelt inte missa årets stora avent inom fotbollen. Det är dags för att ännu en gång hylla dam- och herrfotbollsspelare som har gjort stor betydelse inom den svenska fotbollen. Jag förväntar mig hög klass på vinnarna, bra förlorare och fantastiska uppträdanden. För egentligen så finns det inga förlorare, jag tycker att det är en ära att ens vara nominerad.

Dagens minus är att Zlatan tyvärr inte kommer att vara på galan. Barcelona släpper tyvärr inte iväg honom, de har en match som väntar.
Läs artikel här

Fast även utan Zlatan så tror jag att tillställningen kommer vara väldigt lyckad. Artister som Amanda Jenssen och Kent ska uppträda. Så missa nu inte fotbollsgalan, det är för alla som är intresserade av fotboll. Själv så är jag ett fotbollsfreak, jag har det i blodet!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det är väl ganska logiskt att Barca håller kvar Zlatan hemma eller? ;)

2009-11-09 @ 14:50:50
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0