fredagsmys


Detta är mitt lilla "tycka-synd-om-mig själv"-paket. Fight club, Batman-The Dark Knight, naturgodis och Sensation Yoghurt Raspberry. Detta + Idol klockan 20.00 på tv4 gör att min kväll inte är helt förstörd. Dock så mår jag lite sämre efter att jag har kommit hem, nu får jag inte gå ut mer förrän jag mår bättre!!

Det blir riktigt fredagsmys ikväll, något jag inte har haft på flera veckor (om inte månader). Jag ska bara mysa ner mig under en filt i soffan, glömma att jag är sjuk och njuta av en kväll helt för mig själv. Visst önskar jag att jag just nu var påväg hem till Matilda för en bastukväll med henne, Elin och Emmylie - fast nu lyssnar jag på min kropp och den säger att den behöver vila.

Nu ska jag hjälpa mamma med maten, sen ska jag fixa lite innan fredagmyset börjar.
Ska ni fredagsmysa precis som jag?

Kommentarer
Postat av: Madde

Svar: Du har rätt. Snön är vacker, men inte när det blir till plask, eller när den blir till is. Det som är positivt med vintern är att dagarna blir extra ljusa, men att de är väldigt korta.

2009-11-06 @ 18:18:24
URL: http://larosabelleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0