God morgon alla!

Nu är jag vaken, allt för tidigt ännu en dag. Anledningen är att Emmylie kommer om tio minuter, då ska vi gå en promenad. Vi har inte träffats sen i lördags och då pratade vi inte så mycket för vi hade båda andra saker att göra. Därför ska det bli skönt med en långrunda idag med henne - måste prata av mig.

Eftersom vädret inte är det bästa så funderar jag på att ringa pappa och fråga om han vill köra till Malmö, eller något annat äventyr. Vi brukar göra det ibland, bara ringa varandra och sen köra iväg. Dock har vi inte gjort det på länge för han har jobbat mycket och jag har haft mycket inplanerat. Därför ska jag tvinga med honom idag för det finns nog ingen möjlighet för honom att jobba.

Nu åker vinterskorna på, min nya vinterkappa och vantarna ligger redo - dags för promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0