gud vilken morgon

Herregud kan jag bara säga, detta har varit en konstig morgon. Allt började med att jag vaknade vid halv sex i morse och låg på golvet - JA PÅ GOLVET! Jag har antagligen ramlat ner någon gång inatt, för jag har lite ont i nacken.
Sedan när jag lagt mig i sängen och somnat om så springer min lillebror in på mitt rum och skriker: Det brinner!! Mika vakna!
Jag vaknar med ett ryck och inser att det bara varit en dröm, svetten rinner av rädsla, och sedan en minuter senare så kommer min bror in i rummet på riktigt och bara: Asså Mika klockan är halv 12. Sover du fortfarande?!

Ja, det har varit en väldigt konstig morgon. Fast nu har jag ätit lunch och nu tänkte jag lägga mig och läsa lite. Måste bli klar med boken innan imorgon - preparations for tomorrow.

Har någon av er någon gång haft en riktigt konstig natt/morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0