Halloween, jag börjar gilla den högtiden!

Jag hatar fortfarande att klä ut mig, fast jag måste säga att gårdagen var riktigt rolig. Det blev många glas vin, några shotsprutor och en hel del skratt. Ja, jag är verkligen glad att jag gick dit. Ungefär vid två så gick vi hem, jag var väldigt trött och jag hann precis bara ta av mitt smink innan jag däckade av trötthet. Jag älskar alltid min säng speciellt mycket efter fest.

Tack till alla för en underbar kväll!

Emmylie hade en lime till Mattisson

Frida blev skjuten, jag tycker att det ser väldigt verkligt ut.

Terese ser lite förvirrad ut.

även om det inte syns så jättemycket så har jag aldrig haft så mycket smink på mig.
Jag tyckte att det var riktigt fint, så det blir nog mer av den varan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0