Han byggde sin fru


Läs artikel och se bild: HÄR!
Plastkirurgen Reza Vossough var inte alls attraherad av sin flickvän Canys kropp. Dock så gifte han sig med henne ändå för han såg hur hon skulle kunna se ut. Nu efter fem år så är han nöjd med sin "skapelse". Hon har bland annat gått från att ha A-kupa till en F-kupa samt att magen och höfterna har rensats på allt fett. Sammanlagt kostade operationerna läkaren över 200 000 kronor.

När jag läste detta så blev jag chockad, jag tycker det är helt sjukt. Egentligen så ska jag inte säga något eftersom vi alla gör våra val och kvinnan ville antagligen själv bli annorlunda. Fast att hon kanske gjorde det för hans skull, för att han vill ha en supermodell till fru, får mig att må lite illa. Vi har alla rätt att göra vad vi vill med våra kroppar - fast vart går gränsen för hälsosamma operationer och för mycket?
Sedan kan det ju också sägas att han verkar ha ett väldigt stort ego och han säger själv i denna artikel att han känner sig som Gud. Möjligvis lite storhetsvansinne?

Jag tycker att det är galet, vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0