hem till Therese

Jag har läst ut min bok, klätt på mig, packar ner plånbok och andra tillhörigheter och nu ska jag hem till Therese. Vi ska laga mat tillsammans och sen ska vi bara umgås och se på TV. Fanny kommer lite senare också, så ska vi alla tre ha det lite mysigt :)

Ibland önskar jag att jag hade bil och körkort, så jag kunde köra istället för att cykla hem till Therese i detta kalla väder. Fast jag vill inte bli för bekväm av mig, jag kommer ju ändå in i värmen när jag har kommit hem till Therese.

Vi hörs♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

aah tackar! händer ikväll då ?

2009-11-05 @ 18:26:27
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Malin

Vad jag vet så finns det ett fuktgivande och stärkande för torrt och slitet till normalt hår.

Sen så finns det också för färgat hår. Tror det finns fler sorter men jag har inte sett till dom. :)

2009-11-05 @ 18:42:04
URL: http://byjennyandmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0