ibland är hösten så överskattad

Just nu hatar jag hösten, kylan och alla sjukdomar som kommer med blåsten. Jag förstår inte varför man alltid blir sjuk när något roligt händer - varför straffas man?

Jag har en väldigt inplanerad helg, dock kan allt slå fel eftersom jag börjar bli sjuk. Jag har huvudvärk, magont och illamåendet är inte långt borta. Jag vill verkligen inte bli sjuk för då måste jag ställa in allt annat som egentligen ska hända denna helg. Jag måste erkänna att det ibland är skönt att ha lite feber, man kan bädda ner sig i sängen, dricka varm choklad och bara mysa. Fast just nu är det inte så optimalt eftersom jag har en bastu-kväll mednära vänner ikväll och en maskeradfest imorgon. Jag funderar på att vila upp mig ikväll för att vara på topp imorgon.

Jag ska iväg och handla med pappa, till bibliotket och låna böcker - sen får jag se hur jag mår. Just nu känns allt väldigt tungt. Hoppas att det blir bättre mot kvällen, annars blir det kanske sängliggande som gäller.

Kommentarer
Postat av: Frida Stigevik

sv: åh, tack så jätte mkt :) blir alldeles varm!<3

2009-11-06 @ 13:13:51
URL: http://treets.blogg.se/
Postat av: Jessica

tack stumpan! ;D



hon är av släktet dvärgpinscher.. har du hund?

2009-11-06 @ 13:25:34
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Tobias

Du får önska dig det i julklapp :)



Hoppas dagen har varit bra!

2009-11-06 @ 13:37:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0