ja, jag lever!

Förlåt för att jag inte har bloggat, det har helt enkelt varit så mycket annat idag. Egentligen så har jag inte gjort någon speciellt idag, det var gårdagen som knockade ut mig totalt. Det var verkligen inte min kväll och även om festen var fantastisk så blev festandet kortvarigt. Jag vet egentligen inte vad som hände, det blev helt enkelt för mycket. Så idag har jag bara umgåtts med min bror, vi har sett film och pratat lite. Vi har inte haft en syskon-dag på länge så det har varit riktigt mysigt. Har haft ångest hela dagen eftersom jag har blackout sen igår, det känns inte alls bra.

Jag säger i.a.f tack till alla på förfesten, festen och ett extra tack till min fantastiska pappa!

nu ska jag se lite One Tree Hill, Gossip Girl och sen kanske en film. Vi hörs senare ikväll, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Elin

gick allt bra mika? är mobilen borta? :( <3

2009-11-08 @ 19:49:57
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/
Postat av: Elin

jag kan inte alls komma ihåg att du skulle varit taskig mot någon :)



vad bra med mobilen, gick runt flera gånger och letade efter den. du har tur som har en så bra pappa :) <3

2009-11-08 @ 20:35:19
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/
Postat av: Rebban

Hehehe, kommer aldrig glömma när du bet mig på halsen i köket, skitroligt^^ haha :D Hade till och med ett bettmärke där när jag kom hem sedan, kanske är jag en riktig vampyr nu trots allt?! haha



Och nu ska jag minsann kommentera vartenda inlägg du skriver, det lovar jag ;D Hoppas du gör detsamma i min bloggis :D Kraam och tack för att du kom, det var grymt roligt!!! :D

2009-11-08 @ 22:12:09
URL: http://brunettrebban.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0