jag är inte klok, but I love it

Efter många om och men så ska jag se New Moon ännu en gång, ikväll med Linn. Vi ska först se om det finns biljetter, sen ska jag följa med henne på synundersökning och efter det blir det bio. Jag vet att jag inte är riktigt klok men The Twilight Saga betyder väldigt mycket för mig, många förstår inte hur mycket, och därför vill jag se filmen igen. Kunde inte riktigt koncentrera mig sista jag såg den - hoppas det går bättre ikväll.

Dock känner jag mig lite taskig mot Linn eftersom hon inte alls är en sådan fantast som jag. Hon har inte ens sett Twilight, men hon vill väldigt gärna med ändå. Jag säger inte nej för detta innebär att jag inte behöver gå själv, vilket jag annars hade gjort. Så tack Linn!

Har ni aldrig sett en film om och om igen bara för att den har varit bra?
Jag tycker personligen att man måste se en film mer än en gång för att kunna värdera och uppskatta den. Man kanske har missat något första gången som man uppmärksamma senare eller något liknande. Det är precis därför jag ska se New Moon igen, jag kan helt enkelt inte vänta tills den kommer ut på DVD.

Bella & Jacob
pic; Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0