jag hatar att jag älskar dig.

Ibland kan en sång beskriva allt som man själv inte kan sätta ord på.
Ibland är det lättare att följa med i en melodi istället för att bryta ihop helt.
Ibland får man mer kraft av att veta att någon förstår.
Ibland vill man bara glömma...

Mina vänner säger: "Vakna upp Och sluta tänk på det" Men vad vet dom? Nu är nån annan än jag närmare Livet innan det kunde jag, utan och innan Jag kunde haft det så för alltid Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam Det var en gång, det var en fest Och jag gick med nån för han påminde om dig Men sen kom gryningen, jag reste mig, gick ut genom dörren Och jag gick genom den tidiga morgonen Den rena, tidiga morgonen Och jag visste inte varför jag gjorde så Åh, jag visste inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0