jag önskar att jag kunde måla

Ibland så har jag funderat på att köpa ett staffli, färg, en duk och sedan måla precis vad jag känner för. Problemet är att ekonomin inte går ihop till det, det är inte precis billigt att ta upp en ny hobby. Sedan anser jag själv inte att jag är så fantastisk, men jag vill inte måla för att skapa något fint - jag vill få ner mina känslor i färg. Det har alltid varit en dröm att stå i en stor ateljé med färg på kläder och i håret - bevis på produktivt arbete.

En dag ska jag köpa färg, en duk och måla av all kärlek som finns i träden, löven, människorna, vägarna och luften. Jag ska förvandla alla känslor till färg och måla hela världen - det är min dröm!

Jag hittade precis en blogg som en tjej driver, en väldigt talangfull tjej. Hon målar och hon gör fantastiska skapelser. Hade jag haft råd så hade jag beställt en tavla, nu får jag helt enkelt nöja mig med att bedåra hennes verk genom datorrutan. Gå in och kolla hennes verk HÄR!

Denna målning har hon gjort som en beställning, den är riktigt vacker och jag kan se den hänga ovanför min soffa. Hon är så talangfull och helt makalös - håller ni inte med?
Bilden är tagen från hennes blogg, HÄR!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, KENT är helt fantastiksa..love them!! längtar tills nya skivan imorgon

2009-11-05 @ 14:36:07
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: ååå tack så jätte mkt! riktigt glad blir jag!:)

2009-11-05 @ 14:52:37
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: Frida Stigevik

ååh, gyy! ^^ va glad jag blev nu! :D värmer verkligen, sitter och ler för mig sj ^^ tihi.. TACK!! verkligen<3<3<3

2009-11-05 @ 19:40:45
URL: http://treets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0