jag skulle döda för denna klänning, okej nu ska jag kanske inte överdriva.

Jag har precis hittat världens finaste klänning på Junkyard. Jag skulle kunna göra vad som helst för att se den hänga i min garderob, den hade exempelvis varit perfekt denna helg. Jag kan verkligen se det framför mig, leggins + snygga guldiga smycken till skulle vara pricken över i:et. Just nu fantiserar jag mig bort...

Jag måste återgå till verkligheten och inse att jag varken har råd eller kroppen för den klänningen, fast man får väl drömma?!

klänning, 999kr
älskar den mörka färgen och formen på den!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

ÄLSKAR DEN MED!! Förstår verkligen varför du vill ha den, den är ju UNDERBAR!! (Och faktiskt väldigt mycket Kristenstil, vilket gillas hos mig ;D )

2009-11-27 @ 11:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0