Laurent Wolf har förstört en av tidernas bästa låt.

Jag har alltid tyckt om Johnny Cash, enda sedan Therese spelade "Hurt" för mig så har jag varit fast. Han har en sådan fantastisk röst, en sådan energi och hans låtar is to die for. Därför blir jag så jäkla irriterad när en låt som Walk the line med Johnny Cash blir remixad och omgjord, det är patetiskt och hemskt.

Videon består av fyra snygga, porriga och kåta tjejer som dansar runt och försöker vara cowgirls. Redan där börjar det gå utför, sedan består musiken enbart av enformiga beats som inte alls hör hemma i en sådan låt. Jag förstår verkligen inte hur man kan tycka om en sådan låt, den hade nog passat bra som danslåt om de inte hade tagit just en Johnny Cash-låt. Det funkar inte alls och det trodde jag att Laurent Wolf skulle förstå själv, tänk så fel jag hade.

Vad tycker ni om låten?
Original - Johnny Cash

Remix - Laurent Wolf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0