lite nervös

Nu ska jag gå på stan; ta en chai-latte på Espresso house helt ensam, fönstershoppa helt ensam och söka jobb helt ensam. Fast det gör mig inget, jag behöver vara liten ensam idag. Är dock väldigt nervös över jobbsökandet, känner att detta är min sista chans för att få ett jobb jag vill ha. Det är ett deltidsjobb som innebär att jag bli inringd vid sjukdom eller semester. För mig så hade det varit perfekt eftersom heltid känns väldigt mycket, har ju inte gjort något alls på sista tiden.

Det kommer säkert gå bra, får jag inte det så är det ingen större förlust. Jag har alltid min praktikplats som jag börjar på den 25. Men det hade varit skönare med ett jobb där jag verkligen tjänade mina egna pengar.

Nu ska jag göra mig redo för ödetsstund - håll tummarna för mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0