Mischa Barton - I love her style

Enda sedan jag för första gången såg Mischa Barton så har jag älskat hennes kroppsform och framför allt hennes klädstil. Hon blandar lite indie/rock/glamour som gör det till något unikt. Hennes stil har utvecklats och nu finns det inte mycket att klandra på, jag älskar helt enkelt hur hon klär sig.

Tyvärr måste jag säga att Mischas former har försvunnit på senare dar, varför vet jag inte. Läser man om skvaller så står det något om anorexia medan andra skriver något helt annat. Jag vet inte vad jag ska tro och egentligen så bryr jag mig inte, hon får se ut hur hon vill. Fast hennes stil har inte förändrats åt samma håll som kroppen - därför älskar jag fortfarande henne som inspirationskälla.

Mischa Bartons olika outfits.





Mischa och gänget från The OC.

pics; google.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Dom gör verkligen bra låtar :D

2009-11-17 @ 13:16:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0