Morgondagens schema

Morgondagens schema ser ut såhär:
07.30 - vakna och äta frukost
08.00 - morgonpromenad
09.15 - duscha
09.55 - träffa pappa; gå på stan, fika och kanske shoppa lite
12.00 - lägga över musik på Ipoden och packa det sista
13.00 - lunch
15.50 - möta Emmylie på öp-torget
16.20 - gå på bussen till Kristianstad
? - ta tåget från Kristianstad till Karlskrona

Och under hela denna tid så kommer jag få små panikattacker och gråtstunder för att jag kommer vara så nervös. Det är nämligen så att jag har stora problem med att sova över hos folk, det har varit så enda sedan jag föddes. Jag försöker att inte tänka på det, fast det är inte så lätt - ni förstår säkert. Jag försöker att lugna ner mig men jag tror att det kommer bli en väldigt sömnlös helg för mig. Jag får helt enkelt ta igen det när jag kommit hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0