mycket läsning

Just nu håller jag på att läsa Så länge vi båda andas av Stephenie Meyer. Jag var och fikade innan, helt själv, och det var väldigt mysigt. Jag hade ipoden i och läste lite på samma gång - det var väldigt rogivande. Jag måste säga att en ensam fika är inte så patetiska som det låter - jag uppskattar tystnaden och tiden med mig själv väldigt mycket.
Jag kan helt enkelt inte få nog av Meyer's böcker så nu ska jag lägga mig och läsa lite. Ska träffa Linn vid fyra så jag hinner läsa några kapitel innan jag måste göra mig klar.

På Espresso house, väldigt rogivande miljö.


boken jag läser nu:


Kommentarer
Postat av: I'm like you - Just Different

HAllå hallå!

hur är din tisdag so far??

2009-11-24 @ 14:17:05
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0