myskväll hos Therese

Nu ska jag hem till Therese ännu en kväll, det känns nästan som om jag är mer hemma hos henne än hos mig själv. Fast jag trivs i hennes sällskap och vi har alltid lika roligt tillsammans när vi umgås. Ikväll blir det säsongsavslutningen av True Blood, ännu ett avsnitt av Grey's Anatomy + en massa skratt. Ja, en riktig toppenkväll.

Måste även säga att jag har lite ångest, skulle skicka ett mail till en vän men det gick inte. Detta låter kanske inte som världens undergång men jag kan inte få tag på min vän på något annat sätt, mailen är det enda jag har. Därför börjar jag få panik nu, tänk om det inte går att skicka senare heller. Nej, jag ska försöka tänka positivt för en gång skull - jag får kolla om det går senare.

Vad ska alla andra göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0