När jag hör din röst

Nu har jag läst ut När jag hör din röst av Stephenie Meyer och om mindre än fyra timmar så ska jag se filmen New Moon, den bygger på just den boken. Jag vet inte riktigt hur det ska gå till eftersom jag kommer ha svårt att se hälften av tiden - tårarna kommer försämra mitt seende. Jag vet att det låter helt galet men de böckerna berör mig så mycket. Därför vet jag att om de har fått in ens hälten av känslan som finns i böckerna så kommer tårarna att falla hela filmen.

Jag har väntat på denna film i snart ett år och nu är dagen här - det känns så overkligt. De böckerna har fått mig att tro på kärlek och om jag hade träffat Stephenie så hade jag tackat henne. Hon har skapat något som har gett mig hopp och en tro på att alla förtjänar någon som älskar dem. Det går inte att beskriva i ord, hur tacksam jag är.

Nu ska jag torka tårarna, de rinner fortfarande efter att jag läst klart boken, och sedan ska jag laga middag. Sen måste jag packa ner lite saker inför kvällen, bland annat pappersnäsdukar. Efter det så kommer jag vara redo för en underbar kväll framför vita duken.

Någon som har sett/ska se New Moon?

bilder från Twilight, den första filmen.




pics ovan; google.
pics nedan; jag har tagit dem från min Twilight-kalender.




Kommentarer
Postat av: Emily

sv; jo länge har man allt väntat! tur man inte behöver vänta så länge till eclipse! och snart hoppas jag första bilderna kommer (den som redan kommit anser jag inte gälls ;) och inte på tal om videos!

2009-11-20 @ 17:22:02
URL: http://heythereemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0