nervös inför mötet

Nu ska jag på möte på arbetsförmedlingen, vi ska prata om min praktikplats och jag ska skriva på lite papper. Det är både med glädje och panik som jag kanske ska börja praktisera imorgon, annars börjar jag på fredag. På ett sätt så vill jag börja eftersom jag känner mig helt värdelös när jag går hemma - det finns inga rutiner och ingen prestationslycka över någonting. Fast på samma gång så kommer det vara krävande eftersom jag måste jobba 40 timmar i vecka - but that's life!

Nu måste jag i.a.f packa ner en massa saker och göra mig klar, ska snart gå hemifrån. Jag peppar med lite musik, tänker på min fika efteråt och fösöker hålla lugnet.

Vad är det västa som kan hända? Nej, så kan jag inte tänka.
Vad är det västa jag kan överleva? Den tanken är inte heller så uppmuntrande.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja visst är den? :D hela albumet är jättebra, så det rekommenderar jag att du spanar in :)

2009-11-24 @ 12:36:55
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0