ny morgon, nya möjligheter.

Just nu känner jag mig inte alls pepp, jag ville inte ens gå upp nu på morgonen för att äta frukost. Jag har inget inplanerat vilket innebär att min dag är helt död. Ibland är det skönt med dagar då man kan göra vad man vill - idag är inte en sådan dag. Just nu vill jag bara hitta på något; jobba, åka till en annan stad, plugga, se världen. Det finns så många möjligheter utanför Ystads gränser, fast jag är för feg för att ta steget.

Det finns en sak jag ångrar, något som hade gett mig ett nytt perspektiv på livet. Jag fick en fråga om att åka till en annan stad, bara för en dag, men jag sa nej. Fy vad jag ångrar det!
Jag vet att jag är lite kryptisk men jag vill inte gå in på det för mycket, vissa saker är helt enkelt för privata och känslosamma.

Nu ska jag diska min tallrik, göra 50 situps och sen ska jag lägga mig lite till - mår inte riktigt bra.
vi hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0