oj vad trött jag är och fan vad tidigt jag ska upp imorgon.

Nu har jag kommit hem från en väldigt trevlig kväll hos Therese. Tack till den fantastiska människan♥

Nu ska jag sova, måste upp tidigt imorgon - ska hjälpa mamma tvätta mellan 08.00-12.00. Tyvärr så har jag "syndat" ikväll så jag måste gå upp 06.00 för att gå en runda. Just nu känner jag inte alls för det, men jag får skylla mig själv. Det blir dubbel träning imorgon - efter detta kommer jag nog hålla mig till mina restriktioner.

Nu väntar sängen, ska bli skönt att sova. Är dock lite förvirrad eftersom jag har fått ett väldigt konstigt mail. Det kan betyda jobb, måste ringa och se vad det handlar om imorgon.

God natt & dröm sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0