packlista

Ojojoj, nu har jag äntligen packat klart och jag har med mig mycket mer än vad jag behöver. Fast det är som sagt bättre att ha för mycket än för lite - tänk om något händer uppe i Karlskrona. Dock blev det nog lite mer än bara "lite för mycket".

Min packlista:
¤ vit klänning - MQ
¤ rutig klänning - Åhléns
¤ blommig klänning - Lindex
¤ cerise kofta - Lindex
¤ kort grön kofta - H&M
¤ svart kofta - Lindex
¤ svart volangkjol - Lindex
¤ jeansleggins, lacktights & två par vanliga svarta leggins - Lindex
¤ vitt linne med tryck - Monki
¤ svart nattlinne - Lindex
¤ trosor, strumpor och bh - Lindex
¤ raggsockar - fått av pappa
¤ vitt linne - Ellos
¤ ipod, mobil + laddare till båda
¤ sminkväska och smyckeväska
¤ böcker
¤ mina tabletter
¤ kroppsshampoo, deo, parfym, bodylotion, ansiktstvätt & ansiktsservetter
¤ handduk till kroppen + liten handduk till ansiktet
¤ skor
¤ kuddöverdrag och örngott
¤ mat (köttbullar, dricka och lite så)

Det var inte en kort packlista, men jag kommer använda det mesta tror jag. Sedan är jag en människa som inte kan bestämma mig förrän när det väl är dags, så jag måste ha många alternativ med mig. Dock blev det bara en väska på hjul och en träningsväska.
Nedan kommer lite bilder på det jag har packat ner:
vit klänning - MQ & rutig klänning - Åhléns

svart nattlinne, svart volangkjol & svart kofta - allt från Lindex

smyckeväska, sminkväska, böcker, ipod, mobil, laddare, tabletter

linne med tryck - Monki, lacktights - Lindex, grön kofta - H&M, cerise kofta - Lindex, raggsockar - fått av pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0