sen middag och Grey's

Nu har jag precis ätit middag efter mitt träningspass. Jag var verkligen hungrig när jag kom hem till mamma, det blev ett hårt träningspass:
¤ 20 minuter på motionscykel
¤ 20 minuter på crosstrainern
¤ 120 situps
¤ 50 jumpingjacks

Därför var det skönt att komma hem och göra en lätt sallad - ville inte stå och göra något komplicerat. Medan jag ätit så har jag sett Grey's och det är lika bra och spännande som vanligt. Nu ska jag diska och sedan återgå till Grey's Anatomy.

Kvällens sallad: tonfisk, purjolök, rädisor, gurka, tomat och aromatsalt till.
Ser det inte gott ut?

Kommentarer
Postat av: PJOLTAS

Gaah! Så nyttigt! Huvva!

=)

2009-11-18 @ 21:51:08
URL: http://pjoltas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0