Smyckehållare


Nu ska jag beställa en smyckehållare från Mihi.se
När jag ska hitta mina örhänge så tar det alltid fem minuter innan jag har hittat ett par eftersom mina smycken just nu ligger i en låda. Därför skulle denna uppfinning underlätta väldigt mycket, jag skulle inte längre behöva stressa över att hitta rätt örhänge till rätt halsband.
Det finns även andra sorters smyckehållare, gå in på hemsidan och titta - det är väldigt söta saker.

Jag skulle även vilja beställa denna tröja från samma sida:

vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: linnea

Sv: Ja verkligen, man känner sig så lugn och avslappnad efter ett långt vamt bad ! :) Allt bra med dig?

2009-11-17 @ 18:36:22
URL: http://linneaalundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0