tänk så glad man kan bli av ett mail.

"Jag skulle ljuga åt det grövsta om jag skulle säga att du inte har påverkat mig. Du är en av de jag har lättast för att prata med, och vad finns det att säga mer än det?"

Det finns absolut inget mer att säga, det gjorde verkligen min dag. Tänk att ens känslor ibland är besvarade till en viss grad. En vänskap som man bygger på och som skapar en relation som är väldigt speciell. Det gör mig glad att veta att det inte bara är jag som känner och ser det, även den andra sidan förstår.

Ja, tänk så glad man kan bli av ett mail. Det är helt sjukt att något så litet kan styra ens känslor så mycket. Nu känns allt så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0