trött på ägg

Jag har bara ätit ägg som frukost i tre dagar nu men jag är redan trött på det. Jag mår redan lite illa bara jag känner doften av ägg från köket, fast det är nog bara något jag måste vänja mig vid.
Jag ju även säga att jag vaknade på helt fel sida imorse. Jag har världens hemskaste huvudvärk och jag är skittrött. Jag skulle egentligen gå en promenad nu på morgonen men kroppen vill helt enkelt inte det - jag får träna dubbelt så hårt imorgon.

Fast det står såhär i Dagens horoskop:
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Även om dagen kan börja med
att du vaknar på fel sida av sängen,
får du snabbt vänt den tråkiga tendensen till det bättre.

Förhoppningsvis så stämmer det, dock hoppas jag inte på för mycket. Men det hade varit skönt om jag mådde lite bättre tills ikväll, då är det fest!! Känns som om det händer mycket tills dess; fika, städning, handboll och sedan fest. Det kommer nog blir lite legendariskt ikväll, the trio is back!!

Nu ska jag diska och sen ska jag träffa pappa - vi ska på stan.
Vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0