det stör mig

Eftersom de spelar in en ny svensk Wallander utanför min port så innebär det att man inte kan gå ut när man vill, antingen får man vänta eller så får man går runt om gården och ut på en annan sida - en riktigt omväg. Igår tänkte jag inte riktigt på det så jag var nära på att missa tåget till Malmö bara för att de höll på här utanför.

Jag är glad att Ystad har blivit lite känt och att de vill spela in här nere, men jag tycker att de kan informera när de ska vara på olika ställen. Då kan man fixa och planera hur man ska sköta det då, inte blir nervös och stressad för att man råkar glömma att de är utanför.

Igår såg det ut såhär när jag vaknade, jag stör mig som f*n på att de inte kan informera innan de spärrar av. Hoppas inte att det är likadant idag, fast ännu har jag inte sett något tecken på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0