Dyk i av Kate Cann

Han gör mig helt knäsvag - kroppen, rösten och sättet han rör mig.
Jag kan inte sluta fantisera om honom, om min egen personliga halvgud.
Han har verkligen allt och jag skulle göra vad som helst för honom.
Han gör mig helt galen och jag tycker verkligen om honom.
Han är mitt allt.


Colette(Coll) drömmer om honom, killen som hon ser på badhuset varje torsdag. Han har verkligen allt och när hon hör hans röst så är hon helt såld - han(Art) är perfekt. Sedan visar det sig att känslorna är besvarade och Coll blir överlycklig. Fast allt är inte riktigt som hon trodde när han hela tiden vill att de ska komma närmare varandra fysiskt. Hon känner sig inte redo för det medan det verkar som om det är det enda han vill.

Detta är första boken i en triologi av Kate Cann. Den handlar om kärleken mellan Colette och Art, två människor som ser väldigt olika på förhållande, kärlek och sex. Jag tycker att boken är väldigt bra - lättläst men bra. Jag har alltid tyckt om böcker som innehåller mycket kärlek, vilket denna gör. Dock så händer det kanske inte mycket i boken. Man följer Colettes liv, men det är en ganska enspårig berättelse. Fast för mig så gör det ingenting för den fokuserar på det jag vill läsa om: kärlek!
Jag tycker väldigt mycket om den och jag rekommenderar den verkligen till de som tycker om att läsa och kärlek och ungdomsförälskelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0