en bra bok och lite vila


Dessa böckerna ligger på mitt nattduksbord just nu. De två översta har jag läst, den tredje från toppen håller jag på med, den i mitten har jag läst tre gånger och de tre understa har jag inte läst än. Nu har jag även köpt ytterligare fyra böcker, so I have my work cut out for me. Just nu är jag inne i ett läshumör, jag lever i de böckerna jag läser.

Därför tänkte jag lägga mig i sängen och läsa lite, ska se Heroes om ungefär en timme. Men tills dess så hinner jag läsa några sidor i en bra bok. Ska läsa de fyra nya först, innan jag tar mig an de böcker som jag har kvar på bilden. På något konstigt vis så känns det bra att ha något att läsa, jag ser fram emot att få lägga mig i min säng och drömma mig in i en annan värld.

Nu ska jag kolla in lite olika vinterjackor, läsa lite och sen se Heroes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0